Version 2.0

Det har blivit dags att ta denna blogg till nästa steg.

Den började som en samlingsplats för diverse halvt vetenskapligt filosofiska texter, bastardiserade med funderingar på vardagen. Den senare raddan av texter har dominerats av mer politiskt inriktade tankar, för att på senare tid övergå till rena betraktelser.

Nu kommer bloggen att blir mer som en blogg. Det är åtminstone min avsikt. Ostrukturerade funderingar snarare än genomarbetade texter, även om sådant också kommer att finnas med.

Förmodligen kommer utseendet att ändras en aning.

Det är för övrigt över två år sedan jag startade att skriva här.

Tillägg: Att bloggen blir mer ”bloggig” betyder inte att jag kommer förpesta eder tillvaro med ingående detaljer från vardagen. Om jag rakar pungen, diskar, går ut med sopor eller annat skit är knappast relevant. Mina inlägg kommer förmodligen kretsa kring tankar, möjligen med hänvisning till vad som triggade dem.

Kommentera

