Anonymitet i bloggar

Jag har under tre års tid skrivit anonymt i den här bloggen.
Vad hade det gjort för skillnad om jag använt mitt namn? Hade jag varit mer censurerad i skrivandet?
Nu försöker jag mig på att bryta anonymiteten, för att se vad det gör för skillnad.
Jag heter alltså xxx.

Redigerat 0802. Tog bort namn och bild. Detta var ett test, och jag har insett att jag inte vann något på att inte vara anonym. Bättre att tankarna får tala för sig, än att min person ska förvilla läsarna och dra förhastade slutsatser.

Kommentera

