Bisarr dröm

Jag drömde märkligare än någonsin denna nyss förflutna natt.

I ett stort rum i ett ensligt hus träffades en grupp människor. Jag var bland dem. Det var fest och vi skulle leka en lek. Av de som bestämde blev jag utsedd till huvudperson. Jag placerades, naken, på rygg under en filt framför en tv-skärm. På skärmen flimrade förbi bilder som hade att göra med den märkliga frågesport vi skulle ägna oss åt.

För att frågesporten skulle fungera var jag tvungen att ha sex med en rad kvinnor i olika färg och storlek. Kopplingen mellan sex och frågesport är oklar, men vid ett tillfälle kom inte nästa fråga upp på grund av att jag saknade sexpartner. En av männen erbjöd sig, men någon i sällskapet fick fatt på en tjej.

Kommer inte ihåg så mycket mer än att min sambo kom på besök under filten sist av damerna. Hon fick frågan ”Vilket fordon använder man i Virtua Fighter?”, varpå hon svarade ”motorcykel” som tydligen var rätt (känner inte till spelet mer än till namnet). Själv var jag inne på att hon skulle säga ”inget, det är en kuggfråga” men fick inget gehör. Efter frågesporten gick jag på promenad med en vän och fann Sverige bli invaderat av främmande makt. Därefter vankades muffins som sambo bakat, och jag vaknade.

Så här ”dagen efter” har jag skuldkänslor för att ha avverkat alla dessa damer. Märker att jag beter mig ursäktande inför sambon. Hon är dock precis lika ”förlåtande” som i drömmen. Men några muffins har det inte blivit än…

Kommentera

