Ingen samhörighet

Jag har inget land. Ingen folkgrupp. And no fucking hockeylag.
Jag blir inte glad över att mänskligheten åker till månen. Bygger pyramider. Eller en jävla dildo.
Jag känner noll. Noll samhörighet. Ingen stolthet.
Bara äckel. Avundsjuka? Kanske. Utanförskap? Av egen fri vilja.
Jag vill också vara enkel, dum, lättledd, imponerad. Av intet.
Jag är en felaktig länk, en styggelse och en handgranat i Guds öga.
Paria, pest och kompost. Era jävla svin.
Jag. Är. Fel.
Och jag njuter av varenda jävla sekund.

Kommentera

