Personlighetstest

Jag fick en länk till ett personlighetstest av vännen Daffeus:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Mitt resultat:
Klicka

Även om det är lätt att falla för smickret finner jag ändå att mycket stämmer. Åtminstone utifrån min egen kännedom och vad andra sagt om mig.

Testa själv och skriv gärna om ditt resultat och hur väl det stämde i kommentarerna.

EDIT:
Jag nämnde aldrig mina värden. De är:

Introverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %
22 50 50 11
3 reaktioner på ”Personlighetstest

  1. INTJIntroverted 78 Intuitive 62 Thinking 50 Judging 11Men det blir jag alltid enligt sådana här tester. Stämmer hyffsat. Dock är jag mer emotionell inombords än vad jag borde vara som INTJ. Jag kan stundtals också vara väldigt extrovert.

  2. Bara för att du ska få bli glad över en till kommentar! (Och sen besviken när du ser att det bara är jag)Introverted 89Sensing 62Feeling 12Judging 22Puss!

Kommentera

