Favoritbloggar

Du som läser detta. Vilken är din absoluta favoritblogg? Och varför? Om du inte har en favorit, ge de tre bästa.

Jag är på jakt efter intressant och väluppdaterad läsning. Sådant som utmärker sig i surret. Allt för mycket handlar om det så många andra skriver om, utan att ge någon annorlunda infallsvinkel. Allt för mycket är kommentarer till uttalanden från politiker och liknande.

Jag är på jakt efter annorlunda tankar, skrivna av någon begåvad. Pluspoäng om det inte handlar om politik. ”Allt är politik” då? Må så vara, men se till så att det är välmaskerad sådan i så fall.

3 reaktioner på ”Favoritbloggar

  1. Ah, ni blir uppdaterade när jag sorterar om i de gamla inläggen. Får göra mig redo att försvara vissa gamla ståndpunkter, som jag inte står för längre, då 🙂

    Helena:
    Tack för tipset. Ser intressant ut.

Kommentera

