Återgång

Jag har gjort det igen. Varit inne på områden som jag lovat att låta bli. Från och med nu blir det återgång till ett mer personligt intuitivt och ogenomtänkt sätt att skriva.

Inlägget ovanför detta markerar på ett sätt den nya ”eran”. Jag har problem med att låta bli vetenskap, samhälle och dylika områden.

Visst är de ok att beröra, men jag är usel på att hantera empiriska frågor. Politik och vetenskap tråkar dessutom ut mig så fort det lämnar teori och blir till praktik, detaljfrågor.

Det finns så många andra som skriver om vetenskap, och gör det så mycket bättre.

Kommentera

