Kort paus

Det blev en kort paus. Räckte med en dag för att inse att jag är rätt nöjd med bloggen som den är.

En blandning av språkfunderingar, vetenskap, psykologi, existentiella och moraliska frågor blandat med lite humor, politik och rena alldagligheter. Gapar över mycket, med mig själv som enda gemensam nämnare.

Problemet var helt enkelt att jag lät mig själv dras med av negativitet och allmän surhet. Ger jag bara fan i att gnälla är det inga problem. Kom på att det faktiskt är flera respektabla människor som följer och uppskattar/intresserat ogillar bloggen. Det är allt mitt ego behöver.

Så någon nedläggning blir det icke.

Kommentera

