Ny blogg

Jag har planer på att starta en ytterligare blogg. Denna kommer att fortsätta i samma stuk, medan den nya blir en recensionsblogg.

Vad ska jag recensera? Allt! Det är det som är poängen. Samtidigt som jag tänker recensera musik och filmer kommer även mer udda grejer som naturupplevelser att tas upp. Kanske även maträtter.

Varför? För att det är roande att analysera och beskriva, och för att jag är helt besatt av att tipsa folk om olika saker. Ligger i min personlighet. Själv har jag ”hittat” i stort sett all musik själv (givetvis via tips från andra, men mestadels på grund av att jag själv jagar).

Lägger väl upp en länk vad det lider. Om jag inte ändrar mig, förstås.

Kommentera

