Ny blogg

Då så, har jag en ny blogg. Har haft ett överflöd av tankar alltsedan jag lade ner denna. Så illa tvungen, alltså.

Det är lite som ett nytt förhållande, faktiskt. Är den snygg? Tycker jag om den? Vet jag åt vilket håll jag ska låta den utvecklas? Vet inte.

När jag slutade snusa fick jag en sorts tomhet inombords. Att sluta blogga är ungefär tvärtom, förutom att abstinensen sitter där den sitter.

Välkommen in på http://skogsistera.blogspot.com
Ja, det blev Blogger igen. Insåg efter en del pill att jag inte vill hålla på med pill. Utseendet lär förändras med tiden, och olika knappar och gadgets tillkomma. Men jag tar det lugnt med den biten.

Därmed är denna bloggs saga all. Med i graven följer namnet Daneol. Nu kallar jag mig Dan istället, som är mitt förnamn.

En reaktion på ”Ny blogg

Kommentera

