"Ryck upp mig"-lista

Trodde aldrig jag skulle behöva sätta upp mål för mig själv. Men nu är timmen slagen, för den som vill fortsätta utvecklas.

  1. Hålla i motionen – långpromenader för att hålla den begynnande ölmagen borta.
  2. Fortsätta med sagan jag skriver på – istället för att slappa framför TV:n.
  3. Börja skapa musik igen.
  4. Bli mer medveten om mig själv – inte förfalla i gamla banor.
  5. Läsa gammal kurslitteratur – igång med intellektet.
  6. Göra verklighet av minst en av mina galna idéer.
Kommer att behöva återvända till denna lista. Ska följa upp den, och möjligen komplettera/korrigera. Men nu finns det i alla fall en lista.
2 reaktioner på ”"Ryck upp mig"-lista

Kommentera

