Läsvärd blogg

Det är reklamdags. Jag har hittat en ny intressant blogg, som jag gärna tipsar om.

Ibland snubblar jag över något som verkligen sticker ut. Bloggvärlden är stor, men det händer likväl inte ofta. Cavalcare la Tigre är traditionalist – en term jag inte var speciellt bekant med tidigare. Läs detta för att få lite bakgrund.

Jag har en liten lista med länkar till olika intressanta bloggar nere till höger, för den som inte uppmärksammat det. Jag försöker få en bra bredd på utbudet. Kommer att uppdatera med fler med tiden. Att de finns i listan överhuvudtaget är att betrakta som en sorts kvalitetsmärkning. Nu pratar jag inte om listan med dagboksbloggar – där finns det mestadels sådant som bara intresserar bekanta till skribenterna.

Kommentera

