Videobloggande

Någon dag framöver tänker jag försöka mig på något nytt: videobloggning.

Jag fick idén när jag såg en skäggig storväxt man sitta och prata in i sin webbkamera om nihilism. Han hade ställt in serietidningsläge i sin dator, varför man inte såg riktigt hur han ser ut.

Jag upptäckte sedan att det finns många människor som bloggar på just det här sättet och tänkte, varför inte testa?

Blir väl förmodligen maskerat läge tills vidare. Men det där med att låta blogg-Sverige höra min osexiga dala-accent är inget jag känner mig bekväm med. Dock är feghet något jag tycker sämre om än dalmål.

Det där med att fixa till ett intro som nihilism-mannen gjort är inget jag kommer att bjuda på om det är för krångligt, dock.

Vad tycker ni andra om videobloggande?

3 reaktioner på ”Videobloggande

  1. Kör hårt! Det låter intressant och nog tror jag att broder har mer relevanta, roligare saker att säga än de flesta andra människorna har.

Kommentera

