Nästa intervju

Nästa person ut i Intervju från skogarna är Cavalcare la Tigre. Den kommer förhoppningsvis att publiceras innan veckan är slut.

Jag har väldigt mycket att göra just nu. Husköp, drivande av företaget med allt vad det innebär, samt att jag även ska hinna med att umgås med familjen.

Allting annat blir prio två, så jag kommer inte att hinna blogga fyra gånger om dagen. Men jag lägger krut på intervjuerna, eftersom det känns som en bra idé.

Du får nog mail under helgen, Magnus. Med ett utkast.

3 reaktioner på ”Nästa intervju

  1. HejÄr du webdesigner förresten? Vi har snart en ny butik och killen som bygger den är sjuk ofta så det är lite struligt. Det vore bra att ha en backup om det strular, en som man kan få tag i direkt. Alla smycken ska läggas in först, det tar ett par månader. Den ska provköras osv. Det vi behöver är en som kan lägga upp den gamla direkt om den nya butiken strular, du förstår vad jag menar och sen rodda i den nya. Det är en Zen-Kart, specialbyggd sådan vi får. Mats

Kommentera

