För mycket att göra

Att vara sysslolös kan bli enerverande, men då finns i alla fall valfriheten med att starta något nytt projekt. Den som har fullt upp sitter i en sämre sits.

Just nu har jag för många projekt på gång. Vart och ett känns meningsfullt, men sammantaget leder de till att jag inte får den sinnesro jag behöver. Lyxen att kunna ligga i två timmar och stirra i taket är något jag saknar.

Utrymme för eftertanke och vila för tanken bör bli prio ett framöver.

Men jag ska inte gnälla. Dessutom har jag mig själv att skylla, helt enkelt.

Kommentera

