Trevlig midsommar

I brist på annat att skriva önskar jag er som läser detta en trevlig midsommar.

Midsommar är en av de högtider jag tycker om. Den känns mer genuin än alla dessa kommersiella jippon typ påsk och jul.

Naturligtvis favoriserar jag högtider som inte är kristna, dessutom.

Får se om det blir något skrivet under helgen. Annars tänker jag slappna av och umgås med familjen. Och ladda inför den mest intensiva jobbveckan på hela året.

3 reaktioner på ”Trevlig midsommar

  1. Trevlig midsommar min hedniske broder, jag har planerat ett blot som är något aldelles extra, så jag gör vad jag kan även här i fjollträsk!

Kommentera

