Enklare att kommentera

Efter ett mail från herr Blackwater har jag förstått att det varit bökigt att kommentera på denna blogg.

Nu har jag ändrat, så att även anonyma kan kommentera. Dock kommer jag hädanefter att granska alla kommentarer istället.

Ordkontrollen behåller jag.

Om det fortfarande är krångligt att kommentera får ni höra av er (ja, det lär ju bli via kommentarfältet…). I det fallet kanske jag byter till WordPress, vilket jag funderat på förut. Verkar dock finnas för många möjligheter där…

Kommentera

