Välkommen

Då har jag en ny blogg, som fortsätter på ett gammalt spår.

Jag hälsar er välkomna hit, gamla som nya. För tillfället har jag inget vettigt att skriva, och går därför och lägger mig istället.

6 reaktioner på ”Välkommen

  1. I know, wordpress rockar, har uppdaterat länken hit nu, har du förresten spunnit vidare något på survival temat?

    • Ont om tid för tillfället. Men den där retreat-kojan ska bli av, liksom utökade kunskaper i ätliga växter.

  2. Vilken snygg blogglayout!
    Själv är jag lite väl stolt med att själv få göra designen så jag har behållit Blogger, men funderar på att byta när jag ser er blogvänner som bytt. Hoppas det inte är svårt att importera gamla inlägg och kommentarer.

    mvh
    /Z

Kommentera

