Jag och politik

Jag funderar på att ändra mig angående politik på denna blogg. Tänker inte orda i sakfrågor om det inte rör vad jag skriver om (natur, individualism etc), vilket innebär att jag kommer att få en del att skriva om…

Här ett första smakprov från den politiska Skogsmannen; ett test från valkompassen:

Jag gjorde sympatitestet för att se vilket parti jag låg närmast.

Skogsmannens sympatier

Personligen är jag förvånad över att jag blev så mycket folkpartist, men så lite piratpartist. Ska även tilläggas att jag i många år var rätt så vänster, vilket ändrats i takt med kunskap och livserfarenhet.

Till testet

2 reaktioner på ”Jag och politik

Kommentera

