Nu har jag lyssnat på mig själv

Jag har nyss lyssnat på intervjun med mig själv i Tendens. Den var inte så tokig, faktiskt.

Blev lite förvånad att det var med så mycket material, då intervjuaren fick det att låta som att väldigt lite skulle med. Men det var ju bra klippt, och intervjuaren var bra på sitt.

Några saker jag fick sagda som jag är nöjd med: Man behöver inte välja extremast möjliga metod för att placera sig i utkanten av samhället. Man behöver inte vända samhället ryggen. Man kan leva ett vanligt svensson-liv och ändå få utrymme för enslingsliv.

Förmodar att programmet kommer ut på nätet sen, och då kommer jag att länka till det för er som missade det och är intresserade.

4 reaktioner på ”Nu har jag lyssnat på mig själv

  1. Jag lyssnade på programmet nyss. Jag blir fundersam, hur gör du med sjukvård, skola åt eventuella barn, äldreomsorg senare i livet?

    Säger man upp sig från samhället måste ju det goda följa med det onda, allt du slipper medför även sånt du kanske skulle behöva?

    Hur tänker du?

  2. Jag får beklaga att jag inte har kommenterat detta eller ens lyssnat på dig. Jag har inte haft tid eller ork. Det är den ärliga sanningen. Sorry!

Kommentera

