Äntligen!

Nu har jag sorterat klart. Allt ur ”okategoriserat” är borta, och har ändrats till mer passande kategorier.

Jag måste erkänna att jag bröt mot min egen regel, att låta allt stå kvar. Ett politiskt inlägg fick tvunget lov att kastas. Och ett om vita feta män 50+ ställde jag in på ”privat”. Det innehåller uttryck för värderingar jag inte längre har (skrivet 2006). Samtidigt känns det fel att kasta bort det.

Nu får ni inga fler uppdateringar på 100 inlägg åt gången i era RSS-läsare. Och jag har en blogg som innehåller det mesta jag presterat sedan jag började blogga 2005. Det känns bra.

Kommentera

