Nytt utseende

Det behövde ändras här.

Inte riktigt nöjd med headern, så den kommer säkert att ändras. Men enkelt och snyggt är min grej, och det tycker jag nya temat handlar om. Ser redan nu att jag kan välja olika format på inläggen. Standard, noteringar och galleri. Bådar gott. Bara för det ska jag testa noteringar på detta första inlägg med nya temat. De föregående bör vara standard.

Potentiellt kommer jag att skriva mer här framöver. Den lägre frekvensen av inlägg (55 inlägg mars 2009 jämfört med trenne inlägg november 2010 talar sitt tydliga språk) beror inte på skrivkramp eller ointresse, utan på att jag skriver på flera olika ställen numera. Tre-fyra olika bloggar, Facebook, Twitter och snart som krönikör på ännu ett ställe. Samtliga med namn och allt, så det är inget jag vill delge från den här bloggen. Det är mycket skönt att tänka och skriva fritt någonstans, och så kommer det att förbli.

Jag passar på att önska mina läsare ett gott nytt år!

Kommentera

