Slumrar i mossa

Skogsmannen väcks till liv, av en kommentar på bloggen.

Detta väsen, som jag odlat inuti, sträcker på sig och undrar vilken månad det är.

När björnen lägger sin för vintern, vaknar vandraren.

Jag ser att det är relativt flitigt med besök här, trots att inget har skrivits på länge. Och nu en fråga om Skogsmannen finns på Instagram, vilket han inte gör. Just nu i alla fall. Jag känner uppriktig tacksamhet inför detta.

Vill ni se bilder? Ska fundera på det där med Instagram. Jag använder det i nuläget privat, till släkt och vänner. Men det är väl möjligt att ha två konton. Jag ska kolla.

Tack för idén, Karin, som skrev kommentaren.

Kommentera

